الخميس، أكتوبر 02، 2014

معصوم فلسطینی کا معصوم سوال


ڈاکٹرعبد المعطي الدالاتي 
اردو تعبیر: سیف الرحمان حفظ الرحمان تیمی

                                               الكُلُّ – غيري - قد أتى في الليلِ دارَهْ  
کیا میری ہی طرح ہر بچہ دیر رات اپنے گھر لوٹتا ہے
وأنا المشرَّدُ .. لم أذقْ غيرَ المرارهْ
                 میں تو بے گھر ہوں...میری زندگی کا حاصل توصرف تلخی اور تلخی ہے
                                             بَدِّلْ سلاحَك – يا أبي – وَدَعِ الحجارَهْ 
اے میرے ابا جان! آپ ہتھیار ڈال دیں,اور سنگ سارے پھینک دیں
لا شكَّ أخصبُ سُنبلَهْ * كفٌّ تفجّرُ قنبلهْ
بے شک سب سے ہری بھری ڈالی وہ ہاتھ ہے جس میں بسفوٹنگ بم ہو
هلْ كلُّ طفلٍ – ياأبي – قد جاعَ مِثلي ؟!
بابا!کیا ہر بچہ میری ہی طرح رات رات بھر بھوکا پیٹ رہتا ہے؟!
وأتى الحياة كمجرمٍ يحيا بُذُلِّ ؟! 
اور آنکھیں کھولتے ہی مجرم کی سی ذلت آمیز زندگی جینے لگتا ہے؟!
أَ تُراهُ قد فَقد الطفولةَ كلُّ طفلِ ؟!
کبا ہر ایک بچہ اپنا بچپن کھو چکا ہے ؟!
إنْ أعجزتكَ المسأَلَهْ * فازرعْ بكفي قُنبلَهْ 
اگر میرے ان سوالوں سے آپ زچ ہورہے ہیں تو میرے ہاتھوں میں آپ ایک بم کیوں نہیں ڈال دیتے؟!
القبرُ أوسعُ – يا أبي – من كوخنا  
 ابا! ہماری جھوپڑی سے زیادہ کشادہ تو قبر کی پہنائی ہے       
هيّا نعودُ إلى حديقةِ بيتنا
                                آئیں ہم اپنے گھر کے باغیچے کو لوٹ چلیں
                                                  هيّا إلى جلاّدِنا .. هيّا بنا 
                       آئیں ہم خود کو وقت کے جلاد کے سپرد کردیں...چلیں !  
                                 إن الحديقـةَ مُقبلهْ  ***  مِفتـاحُها في قُنبـلهْ
         یہ باغ تو ہماری آنکھوں میں ہے....اس کی کنجی ہمارے ہاتھ کے بم بلاخیزمیں ہے 
                                                      * * *
 


ليست هناك تعليقات: